2016-08-30
 09:35:00

Tisdag :)

 
 
Igår var vi o kollade på ett hus, men det var inget för oss... Det var för små rum och rätt mycket o fixa. Det var synd för läget var perfekt + bergvärme, garage, jättefint kök m.m....
Men men, bara o vänta vidare :)  Tids nog kanske det perfekta huset dyker upp :P
 
Jag är på jobbet som vanligt... 
Snart är det fikadags. Sen kommer Per-Ragnar någon gång under dagen också så då ska jag prata med honom tänkte jag :)
 
Imorron ska vi ut o fota igen. Det verkar vara rätt mycket som ska förändras inne i Ludvika så vi ska dokumentera hur det ser ut just nu :)
 
Idag släpptes nya expansionen till WoW också så ikväll blir det spela av :D
Fan vad kul det ska bli!!
 
 
© Soffiloffis
 


Anonym
PUBLICERAT: 2016-08-30, 10:25:22

Hus letar tagen va skoj.
På björkallen e de ett till salu.
Under 400 utgång.
Minns inte pris.
Alldeles i närheten av lekpark.

Svar: Ja det skulle vara skönt o ha något eget :) Ja det på Björkås såg jag men jag tror det är lite för litet det också tyvärr. Får hoppas vi hittar något snart iaf! :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: