2016-01-06
 13:48:00

Filmen :)

 
 
Nu har vi sett filmen o den var jättebra :)
Den var både rolig o sorglig...
Jag kommer helt klart o se den igen!
 
Idag fick jag sovmorgon av Daniel.
Och så ringde telefonen o jag måste ha varit helt borta för jag tryckte på gröna luren o la bort telefonen. Vaknade till en stund senare av att nån ropade "Hallå!" "Hallå!" alldeles bredvid mitt öra haha
Som tur var var det bara mamma, det hade varit lite pinsamt om det hade varit arbetsförmedlingen eller nåt :D
 
Det är svinigt kallt ute, runt -16 antar jag, och inne är det också kallt =/ Jag tror kopparleden har glömt o elda upp värmen åt oss i huset... Eller så har dom slut på bränsle, för när det var plusgrader eldade dom på utav bara h-vete så då höll man på o svettas ihjäl istället!
 
 
 
© Soffiloffis
 


mams
PUBLICERAT: 2016-01-07, 12:54:43

Hejsan!
Vilken fin var bild på dig själv du tagit och lågt in.
Kram


mams
PUBLICERAT: 2016-01-07, 12:55:00

Hejsan!
Vilken fin var bild på dig själv du tagit och lågt in.
Kram

Svar: Tack så mycket :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: