2016-01-11
 11:49:50

Monday :)

 © Soffiloffis
 
 
Daniel följde med o lämnade barnen imorse, jag tror han var rädd att jag skulle köra i diket eller nåt :P
Men det gick bra :)
 
Nu är jag på jobbet iaf, vi har haft möte, fika och så var det nån säkerhetskontroll efteråt :)
Jag skulle ha åkt till marnäslidens café idag, men eftersom det var APT här på jobbet så ringde jag o pratade med dom, så jag ska dit imorron istället :)
 
Annars har jag möblerat om lite vid min arbetsplats alldeles nyss :)  Det drar jättekallt från fönstren så jag flyttade lite längre in i rummet, får hoppas det blir bättre...
 
Jag fick förresten överta fotopappren till analog framkallning som bara låg här på jobbet och tog plats :)
Så nu kanske jag kan börja framkalla lite hemma :) 
Jag tror jag ska börja lära mej den analoga kameran lite bättre o dra ut och fota med den :) 
 
Men nu ska jag jobba lite
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: