2016-01-13
 08:54:37

Onsdag...

 
Soffiloffis
 
 
Imorse sov jag mej igenom två larm på väckarklockan... så Daniel väckte mej kl 7 som tur var! Då var det bara o klä på sej fort som attan o köra barnen till skolan och dagis. Sen hem o fixa mej o gå till jobbet, så nu sitter jag här.
 
Igår åkte jag in till stan o fotade sallader :)
Så idag ska jag redigera bilderna då...
Sen blir det o ta fram information till foldern om grangärde, nyhammar o sunnansjö när det är klart.
 
Nu har föresten kommunen bestämt att Björkås skola ska läggas ner, så barnen som går där ska flytta till Parkskolan istället, och dom som går på Park nu ska få åka in till Ludvika o gå på Kyrkskolan. Så himla onödigt, varför kan det inte få vara som det alltid har varit istället?
 
Men men, lite senare idag ska jag prata med Per-Ragnar, ha nåt slags utvecklingssamtal... tror det blir vid 14.30 ungefär.
 
Skriver mer sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: