2016-06-02
 08:29:14

Torsdag :)

 
 
Igår gick jag ut på eftermiddan, tänkte att det är bäst o passa på...
Först gick jag bakom stopet, men det var inte mycket o se där så jag bestämde mej för o gå till Daniel som var i garaget. Sen var jag utanför o fotade blommor o bin.
Och nu är bilen fixad o körklar... äntligen har vi en bil igen!
 
Sen när vi kom hem var jag ute med barnen ett tag. Först var vi i lekparken o sen gick vi till baksidan o sparkade boll. Men Pontus blev akut törstig så vi gick in efter en liten stund :)
 
Nu är det torsdag o jag är tillbaks på jobbet. Jag är astrött som vanligt...
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2016-06-13, 11:42:52 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilken härlig bild :-) låter som en bra dag :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: