2016-05-12
 12:10:55

Torsdag :)

 
 
Nu har jag varit på AF, och det började typ likadant som sist jag var där... "Åren går ju och du blir inte yngre!", nej tack jag vet. Sen pratade han om att det har kommit en ny anställningsform och han ska prata med Per-Ragnar om det nästa gång dom träffas. Så får vi se hur det går med det, troligtvis blir det till hösten i så fall. Jag håller tummarna så hårt det bara går :)
 
Men jag har iaf kommit tillbaks till jobbet nu. Jag tänkte först ta jobbsök idag, men jag tar det nästa vecka istället.
Jag har nyss lagt in alla bilder från igår på datorn :)
Här är en del av dom...
 
 
Folkets Hus i Nyhammar
 
 
Ingång vid Folkets Hus i Nyhammar
 
 
Saxdalens Folkets Hus
 
 
Saxdalens Folkets Hus, baksidan
 
 
 Norrbo Folkets Hus
 
 
 Sunnansjö bruk
 
 
 Badplatsen i Grangärde
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: