2017-07-14
 22:30:00

Fredag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag beställt ett bakgrundsstativ. Jag använde dom presentkort jag har fått i julklapp och när jag har fyllt år, till det. Längtar tills det kommer :)
Sen när det var gjort åkte vi in till stan, det blev först en vända på Elgiganten där jag köpte ny datormus för min dubbelklickar hela tiden och det är sjukt irriterande, särskilt när jag spelar. Jag har varit nära o ta bort saker från wow flera gånger på grund av det.
 
Och så blev det nya kuddar på Jysk till hela familjen och lite allt möjligt på Dollarstore. På Dollar träffade vi farmor/svärmor och hennes brukare så vi pratade lite grann innan vi drog vidare. Efter det åkte vi till Hema o där köpte jag bakgrundstyg, så det ska jag sy en fåll på imorron. Daniel tänkte köpa tyg till Opeln men visste inte riktigt vilken sorts tyg/färg han ville ha så det blev inget för honom den här gången.
 
Nu är vi hemma sedan några timmar tebax.
Imorron ska vi på kalas hos Nova o Anakin och resten av helgen är ganska oplanerad :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
Bakgrundsstativet jag köpte :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: