2017-07-04
 22:05:00

Tisdag eftermiddag...

 
 
 
 
 © Soffiloffis
 
 
 
Idag har jag varit in till stan o besiktat bilen. Jag var skitnervös innan, benen bara skakade på mej o hjärtat höll på o dunka genom bröstkorgen, usch! Det märks att jag inte har varit o besiktat på länge haha...
Men det blev tre stycken tvåor och två bra att veta.
 
Efteråt åkte jag hem till mamma o fotade lite blommor o blad.
 
När jag kom tillbaks till jobbet fick jag veta att en kärring på jobbet har sagt en massa taskiga saker om mig till den nya tjejen som har börjat hos oss. Det var en som hade hört när dom hade suttit och pratat o berättade det för mig. Jag försöker att inte ta åt mej men det är svårt!
Den här kärringen har varit jävlig många gånger förut också men nu börjar jag fan tröttna ur på henne. Hon är närmare 60 men beter sig som en fjortis! Fan vilket sunkigt liv hon måste ha som är tvungen o trycka ner andra för o må bättre själv :( 
 
Ah, nu ska jag sova iallafall...
Kram
 
 
 


Camilla
PUBLICERAT: 2017-07-05, 20:22:46 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Bra att du försöker ruska av dej eländet å inte ta åt dej, men lär va svårt å låta bli.
Ta upp de med din chef om nån är jävlig. Vuxenmobbing är inte ok!!!!

Svar: Ja jag får göra det, men jag drar mej för det eftersom hon o chefen är bra vänner på fritiden också men blir det nåt mer lär jag ta upp det med honom ändå. Nej det håller jag med om!!
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: