2017-10-28
 20:07:21

Lördag

 © Soffiloffis
 
 
Jag har haft huvudvärk hela dagen! Det gör ont i ena sidan av huvudet o det känns som ögat ska ploppa ut :(
Tillslut blev jag o kräkas pga det så då försökte vila en stund, men det hjälpte inte och verktabletter hjälper inte heller. Jag avskyr när det blir så här... det är ju inte direkt första gången =/
 
Vi har nyss varit iväg o ätit men nu är vi hemma igen o barnen ska snart sova.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 


Jessica Högberg
PUBLICERAT: 2017-10-28, 21:19:54 | URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Men fy, har du kollat upp det?? Låter ju inte helt mysigt...

Svar: Nja jag har sökt på nätet om huvudvärk. För jag får så här några gånger i månaden så jag börjar bli orolig, jag har tidigare trott att det har varit migrän men det som verkar stämma bäst in på mig är Hortons huvudvärk. Jag får kanske åka in o kolla upp det nästa gång det blir så här så jag får veta...
Soffiloffis


Milla
PUBLICERAT: 2017-10-29, 06:54:35 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se7

Skulle råda att kolla upp de om det är återkommande. Så du får veta vad de är. Kram på.dej

Svar: Jupp ska göra det nästa gång för lite nojig blir man ju... Kram tebax :)
Soffiloffis


Jessica Högberg
PUBLICERAT: 2017-10-29, 08:48:13 | URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Det kanske går att få någon form av hjälp så det kan det ju vara värt...
Vet inget om Hortons men kompisen som har migrän har köpt en migränhjälm man har i frysen och älskar den!

Svar: Ja det har du rätt i :) Ok vad bra att det finns såna hjälpmedel mot migrän :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: