2017-10-09
 16:43:00

Måndag eftermiddag :)

Soffiloffis
 
 
Idag har jag fotat i studion på jobbet.
Först bar jag upp allt högst upp, sen satte jag ihop alla softboxar o bakgrundsstativet mm. Så fotade jag självporträtt en stund o sen var det bara o plocka ihop och bära ner allt igen...
Så har jag inte fått lite muskler idag lär jag aldrig få det :P
Jag ska kolla på bilderna sen om en stund... blev nån bra så lägger jag upp den här sen :)
 
Vid fyra slutade jag så då gick jag hem med väskan o så gick jag upp till skolan o hämtade barnen.
Sen på vägen hem träffade vi en pratglad farbror med två hundar, så vi stod väl o pratade i en kvart eller nåt :)
 
Men nu är vi hemma.
Pontus o Isabelle gick ut o lekte, Julia är inne med mej :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: