2017-10-11
 13:41:00

Onsdag!

 
 
Igår när jag hade hämtat barnen gick vi ut på baksidan, Sixten var ute också så det blev lite bilder på sötisen. Barnen älskar Sixten så jag tänkte att det kunde vara kul o ha lite bilder av honom :)
 
Pontus följde med Noa hem o lekte efter skolan, så Thomas lämnade av honom vid 18-tiden. 
Sen gick vi in o åt kvällsmat o så var det läggdags för barnen.
 
Idag är jag på jobbet som vanligt :)
Daniel ringde för ett tag sen så vi pratade en stund :) Jag har inte pratat med honom sen i måndags eftersom han jobbar eftermiddag =/  Det känns lite tråkigt o inte träffa honom på nästan hela veckan, men som jag har skrivit förut får man väl vara glad så länge han får vara kvar nu när dom har varsel på G.
 
 
 
 Sixten :)
 
 
Julia och Sixten :)
© Soffiloffis
 


Caroline
PUBLICERAT: 2017-10-11, 16:54:14 | URL: http://ironheart.blogg.se

Så fina bilder och jättefin hund. :)

Svar: Tack så mycket :) Ja visst är han söt :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: