2017-09-01
 21:57:34

Fredag :)

 
 
På förmiddan idag var jag på jobbet som vanligt, käkade lunch lite tidigare för o hinna iväg till Disponentparken innan PRO:arna öppnade stinkburkarna. Sen var vi där resten av dagen. Det var Jag, Francis, Magnus och Thomas bara. Där fikade vi lite och fotade en massa bin, fjärilar o blommor.
 
Sen när jag kom hem käkade vi tacos och nu på kvällen har hela familjen tittat klart på första Hobbit-filmen :) Barnen tyckte den var jättebra, så vi ska försöka se den andra nån annan dag :)
 
Nu ligger dom små och sover och jag har kollat igenom bilderna jag tog under dagen, några av dom är här nere...
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
Redo för avfärd...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fullt hus...
 
 
 
 
"Hejdårå"
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: