2018-01-30
 20:54:42

Tisdag eftermiddag...

© Soffiloffis
 
 
 
På lunchen gick jag hem för att hinna träffa Daniel lite grann :)
Men han var precis på väg till jobbet då... fast lite hann vi prata iallafall.
 
Efter att jag hade ätit sen så gick jag ut o fotade lite grann, det blev en sväng genom gamla grängesberg på gångbanan där. Men tillslut blev jag så kall om händerna så jag var tvungen o gå tillbaks, hade glömt vantarna hemma. Inte så smart kanske, men men.
 
Kom tebax till jobbet o kollade igenom bilderna, tyvärr blev jag ganska besviken för många av dom var jättesuddiga =/
Så surt när jag väl tar mej ut i snön... Får göra ett nytt försök en annan dag då, men då blir det nog något annat objektiv tror jag, något som har autofokus...
 
Nu är vi hemma och barnen ligger o ska sova.
Jag har nyss kollat på Farmen och Torpet :)
Snart blir det läggdags för mej med
 
Hörs sen
Kram
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2018-02-08, 22:35:08 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Åh va tråkigt att icke många blev bra. Bor säkert bättre nästa gång. Jätte fin bild denna dock

Svar: Ja det känns lite surt när man väl vågar sig ut i kylan, men jag hoppas på det jag med :) Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: