2018-10-11
 16:37:32

Torsdag...

© Soffiloffis
 
 
Nu har jag varit på AF och handläggaren erkände att det var dom som hade gjort fel. Jag hade hamnat mellan stolarna av någon anledning så hon hade skrivit in mig retroaktivt.
Och jag kommer kunna söka ersättning för september, men jag kommer antagligen inte få pengarna förrän i november eftersom sista ansökningsdag är den 7 varje månad... =/
 
Jag ska även få komma till en jobbcoach och fixa till mitt personliga brev o CV, sen kanske coachen kunde ordna en praktikplats åt mig så att jag får in en fot någonstans :)  Det skulle vara skitbra!!
 
Barnen är ute o leker med kompisar.
Och snart är det kvällsmatsdags, undrar vad vi ska äta idag då?
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: