2019-06-03
 10:29:49

Måndag förmiddag...

© Soffiloffis
 
 
I helgen har vi bara tagit det lugnt, Isabelle har hostat jättemycket men jag tror det börjar bli lite bättre nu, hoppas på det iallafall.
 
Idag när jag vaknade hade jag skitont i huvudet, och sen kändes det som jag hade feber. Så jag åkte förbi vid Ica o köpte alvedon när jag hade lämnat barnen och nu har det blivit lite bättre.
 
För en stund sen åkte jag och hämtade Julia i skolan och så åkte vi till vårdcentralen och lämnade prover. Det gick jättebra så nu har jag lämnat tebax henne i skolan och har precis kommit hem.
Daniel är i garaget o skruvar ihop bilen, sen ska han försöka dra upp den till plåtgaraget imorron eller i övermorron.
 
Nu får det bli lite kaffe :P
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: