2019-06-17
 15:26:15

Måndag...

© Soffiloffis
 
 
Igår åkte vi hem till Thomas o hälsade på lite.
Vi har inte varit där på besök på evigheter om man bortser från kalas o sånt, så vi tyckte det var dags :) Vi fikade o pratade lite och sen hjälpte han Daniel o dra upp bilen till plåtgaraget, vi har ju sagt upp garaget framme på byn och ska vara ute om några veckor så det var skönt att det blev fixat...
 
Idag gick jag o tjejerna till affären o handlade hem grejer till tacos, så det ska vi äta imorron :)
Pontus har varit ute hela dagen och lekt med Kevin, dom verkar ha kul :)
Daniel är på jobbet och jag vet inte vad jag ska göra. Jag känner för o fota men har noll idéer =/
 
Hörs sen
Kram
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2019-06-19, 06:44:49

Ta med barnen å fota. Lokmuseet. Motormuaeet. Fika i disponentparken. Lek i kyrkviken å bada.
Glöms ibland de lokala. Å Pontus kanske är lika fashinerad av fordon som Adam. Då passar motormuseet bra. Å sen fota fåglarna där 😊

Svar: Ja jag får göra det, dom börjar dock tröttna på att bli fotade, men tjejerna kanske kan fota dom också med sina mobiler :)Japp vi har pratat i flera år om att åka till lokmuseet, så vi kanske ska ta tag i det o åka dit någon dag. Och Motormuseet är ju också kul o gå runt o kika i :) Tack för tipsen, har inte tänkt så långt, man fastnar i sin lilla bubbla haha :P
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: