2019-06-05
 14:16:43

Onsdag...

© Soffiloffis
 
 
 
Igår skulle barnen ha varit på skolavslutning på eftermiddan. Men Isabelle spydde flera gånger under natten och hostade jättemycket så hon var tvungen att vara hemma. Så det blev ingen skolavslutning för nån av barnen i år. Daniel jobbar eftermiddag den här veckan och jag kunde inte lämna Isabelle ensam hemma så...
 
Nu har jag iallafall skrivit in mig på arbetsförmedlingen (i måndags) så den 25 juni ska någon arbetsförmedlare ringa upp mig och ha en timmes möte över telefon.
Usch, jag som verkligen avskyr o prata i telefon! =/
Men men, det är bara o göra som dom säger o se glad ut...
 
Idag är det ganska molnigt ute, det ser ut o kunna bli regn när som helst!
 
Ah, hörs sen
Kram
 


Milla
PUBLICERAT: 2019-06-08, 12:11:45

Synd de missa avslutningen. Hoppas hon mår bättre. De sjöng jättefint 😊

Svar: Ja det var lite synd, men det blir fler gånger :) Japp nu mår hon bättre.Vad bra att dom sjöng fint :) var det mycket folk?
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: