2019-05-18
 20:15:28

Lördag!

Nyckelpigan Niklas försökte flyga iväg flera gånger men det gick sådär...
© Soffiloffis
 
 
Igår ringde jag Cyberphoto och berättade om krånglet med presentkortet, och jag skulle skriva in koden i kommentarsfältet så skulle ordern bearbetas manuellt istället. Så nu är grejerna beställda :D Det ska bli så kul o prova sen när dom kommer!
 
Idag på eftermiddan gick vi ut på baksidan. Daniel o barnen spelade fotboll och jag fotade dom :)
Sen hittade jag en nyckelpiga som jag fotograferade lite, Isabelle döpte den till Niklas och ville ta med den hem :) Men den fick allt stanna kvar utomhus.
 
Efter det har Daniel bytt glas på Isabelles telefon och nu spelar han senaste säsongen av Diablo.
Tjejerna städar sitt rum, Pontus spelar Fortnite o jag sitter o fixar med lite bilder.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: