2019-05-20
 22:27:43

Vårruset klart för denna gång...

© Soffiloffis
 
 
Nu har jag och Ketty varit på Vårruset och jag är helt slut i hela kroppen! Sista biten kändes det som om benen skulle vika sig på mitten...
Det här är första gången jag har rört mig så mycket det här året :D
Men nu är jag hemma iaf och ska strax hoppa in i duschen.
 
På förmiddan var jag i skolan och hade muntligt prov i grammatik, och det gick bra :)
Sen fick jag lite tips om hur jag ska tänka när jag skriver rapporten också.
 
Imorron har jag matte på eftermiddan, och Daniel ska åka med Isabelle till ögonläkaren i Falun då också så han kör in mig till stan o plockar upp mig när dom kommer tebax. Så Pontus o Julia blir hämtade av farmor när dom slutar skolan.
 
På onsdag ska vi testa ett gammalt nationellt prov i matte, få se hur det kommer gå...
Sen på torsdag har vi prov i geometri!
 
Aja
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: