2019-09-18
 10:58:37

Onsdag...

© Soffiloffis
 
Nu har jag haft engelska och vi gick igenom provet vi hade förra onsdagen. Läraren sa innan lektionen började att hon tyckte min uppsats som jag skrev under provet var jättebra och om jag fortsätter så här så kommer det nog bli bra :) Själv var jag ju nästan orolig för att det blev en massa flummigt nonsens, men kul att hon gillade den.
 
När vi slutade åkte jag till affären och sen hem.
Idag ska jag försöka göra en recension av en novell, jag har skitsvårt för att skriva recensioner på svenska, och att skriva en på engelska lär ju inte göra saken lättare.
Plus att jag måste lära mig en massa glosor...
Sen har jag en uppgift o göra på samhällskunskapen också om Mänskliga rättigheter...
Det känns som det är mycket nu :P
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: