2020-08-26
 13:10:00

Onsdag...

Pontus för kanske 5 år sedan :)
© Soffiloffis
 
 
Idag fick barnen en födelsedagspresent i förskott. Det blev en varsin mobil, för vi vill kunna nå dom alla tre nu när flickorna och Pontus går på olika skolor.
 
Men jag börjar tröttna ur på Elgiganten som sjutton. Vi beställde telefonerna den 12 augusti, sen skulle det ta 2-6 arbetsdagar att få dom. På 7:e arbetsdagen (den 21 augusti) gick Daniel in i butiken och frågade vad som hade hänt, då fick han svar att han skulle kontakta kundtjänst för det verkade ha blivit nåt fel. Så han gjorde det och i förrgår (den 25:e) fick han svar att telefonerna har legat i Ludvika ett tag så det var bara att gå in o hämta dom där. Kunde inte han i kassan ha kollat upp det när Daniel ändå var där? Suck!
 
Aja, nu har barnen fått sina telefoner och dom blev helnöjda alla tre :) Men dom får inte ta med sig dom till skolan förrän vi har skaffat fodral till dom, det fanns inte i Ludvika så det köps imorron i Borlänge om dom inte har tagit slut eller något.
 
Sen har vi väntat på en diskmaskin som skulle komma på annons idag (såg det på deras hemsida), men imorse när Daniel kollade har dom ändrat annonsdatumet till den 2 september istället. Så nu struntade vi i den och köpte en på Netonnet istället :)
 
Annars har jag fått nåt eksem i ansiktet, huden runt ögonen är alldeles torr och röd. Det verkar vara Atopisk dermatit när jag har kollat runt lite. Jag har försökt smörja in med olika hudkrämer men inget verkar inte funka så jag måste köpa nån annan tror jag. Det känns lite småjobbigt men men, det löser sig nog.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: