2020-07-25
 15:09:00

Lördag :)

 
© Soffiloffis
 
 
 
I onsdags, den 22 juli, firade jag och Daniel 14 år tillsammans och tvåårig bröllopsdag :)
Så igår kväll åkte vi in till stan och åt god mat på China Town tillsammans med barnen <3
Det var fullsmockat med folk där inne så vi trodde först inte att vi skulle få nåt bord, men det var inga problem. Jag och Daniel tog fyra små rätter, Isabelle och Pontus tog hamburgertalllrik och Julia tog stekt ris med kyckling. Och så friterad banan med glass och lönnsirap till efterrätt :) Gött!
 
Idag är Daniel iväg och hjälper en arbetskamrat o skruva bil, och jag har kollat lite utbildningar. Min kontaktperson på Clockwork tyckte jag skulle ha en plan B ifall jag inte kommer in på utbildningen jag vill gå. Och det kan ju vara smart :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: