2020-05-27
 06:38:00

Onsdag...

 
© Soffiloffis
 
 
 
Igår åkte vi till Borlänge och köpte lite kläder åt barnen. Dom börjar växa ur det mesta så det kändes som det var dags. Dom hittade en hel del fint iallafall :)
 
När vi kom hem stod grannen utanför och ville låna min telefon, i samma veva kom en annan granne och bedyrade sin kärlek till henne... men då blev det ett himla liv i trappuppgången, hon blev fly förbannad och skrek att hon inte var ett dugg intresserad av honom och bad honom dra åt skogen typ. Och där stod jag mitt emellan och visste inte riktigt vad jag skulle göra :)
 
Imorse vaknade jag när Daniel åkte till jobbet vid halv fem.
Jag drömde en massa konstigt inatt så jag var alldeles kallsvettig när jag vaknade och kunde inte somna om så det var lika bra o kliva upp. Sen väckte jag barnen lite tidigare än vanligt, skönt o ha lite mer tid på morgonen.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: