2021-02-14
 17:24:29

Söndag, Alla hjärtans dag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag o barnen varit hem till mamma och Hans o fikat lite o firat alla hjärtans dag :)
Vi stod ute på gården och Hans hade tänt en liten brasa, så det var ganska skönt fast det var så kallt ute. Vi pratade om lite allt möjligt och sen när solen började gå ner drog vi hemåt. Det var trevligt o gött :)
 
När vi kom hem hade Daniel varit bort till affären och köpt ett chokladhjärta till mig <3 Så gulligt!
Jag har nyss kollat på senaste avsnittet av den tunna blå linjen, det var bra, men jag vill se fortsättningen också nu... jobbigt o vänta ju! Nästa söndag kommer nästa avsnitt =/
 
Igår installerade jag windows 10 på datorn, så hela dagen gick åt till att installera om alla spel och program. Jag hade glömt lösenorden till mer än hälften av alla installationer så det fick jag också hålla på o byta :) Men ja, skönt o slippa alla jobbiga pop-up meddelanden om att windows 7 har gått ut nu iallafall :)
 
Jag fick veta att mina kusiners mamma gick bort i slutet av januari, hon hade sökt vård flera gånger men fick bara smärtstillande utskrivet, sen visade det sig att hon hade haft cancer i hela kroppen :(   Fattar inte varför de inte gör en ordentlig undersökning när nån söker vid upprepade tillfällen... så hemskt!
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: