2021-09-10
 15:37:33

Fredag :)

© Soffiloffis
 
 
Nu på eftermiddagen åkte vi o hämtade Pontus vid skolan när han slutade och sen åkte vi till Kyrk o väntade på flickorna tills dom slutade, och efter det drog vi till Lyviken o handlade lite.
Vi kom hem för en liten stund sen :)
 
Annars har jag skickat in aktivitetsrapporten för den här gången, skönt o ha det gjort!
På måndag måste jag ringa min handläggare på AF o berätta att jag ska börja plugga i oktober, vem jag nu har nu för tiden. Jag har ingen aning, för Monica som jag hade först slutade och jag fick ingen info om det alls, utan helt plötsligt hade jag fått någon ny. Men aja det löser sig väl!
 
Daniel håller på o byter glas på flickornas telefoner, hoppas det går bra för det kan ju vara bra om dom har en varsin mobil :)  Det verkar vara pilligt som sjutton iallafall...
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: