2022-04-22
 09:44:00

Fredag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag föreläsning med Clockwork. Vi skulle ha haft den i måndags men eftersom det var röd dag då så flyttade dom den till idag istället. Hoppas dom går igenom hur hemuppgifterna ska göras för på en av dom jag fick fattar jag inte vad jag ska göra. Det är inga riktiga uppgifter utan mer att jag ska fundera ut saker om mig själv för mig själv... annars lär jag nog fråga :D
 
Nu när jag kom upp hade jag fått mail från antagning att jag skulle kontrollera mina uppgifter och allt verkar stämma så då är det bara o vänta och se :)
Hoppas hoppas... :)
 
Om några dagar kommer dom ringa mig från min pappas bouppteckning också. Lite nervöst!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: