2022-04-06
 14:40:00

Onsdag!

© Soffiloffis
 
 
 
Igår åkte jag iväg o lämnade blodprov.
Sen för en liten stund sen ringde en läkare upp som var jättesur först och undrade vad problemet var eftersom mina prover ligger högt, hur ska jag kunna veta det (det är ju han som är läkaren)! Han frågade om jag glömmer att ta medicinen ofta (det gör jag inte) och sen om jag äter hälsokost (det gör jag inte heller), vad jag jobbar med och hur jag försörjer mig osv. Vad spelar det för roll?! Men när jag sa att jag är född utan sköldkörtel blev han iaf lite trevligare av nån anledning. Han ska ringa upp om en stund igen, men vafan alltså?!
 
Senare idag på eftermiddagen ska Isabelle till tandläkaren så jag fick fråga mamma om skjuts så jag kan följa med eftersom Daniel jobbar då. Hon ska laga ett hål i en tand. Hoppas det kommer gå bra.
 
På fredag ska jag iaf iväg till Clockwork.
Annars måste jag försöka öva lite mer på Högskoleprovet, särskilt mattedelen!
 
Vi ska förresten få nya soptunnor här och börja sopsortera. Det verkar ju jättekrångligt! Det följde till och med med en bruksanvisning där det står var man ska lägga allt.
 
Aja hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: