2022-04-21
 11:31:00

Torsdag...

© Soffiloffis
 
 
Idag vid 10-tiden ringde min handläggare på Clockwork och undrade var jag var, vi skulle ha möte i stan typ då. Men jag hade ingen aning och frågade om det gick bra att vi tog det över telefon den här gången och det var inga problem som tur var. Sen visade det sig att jag inte har fått någon individuell planering än (hon hade skickat den men den verkar inte ha kommit fram) så det var därför jag inte visste om det. Skönt att det löste sig iaf, och nu har jag fått både planering, hemuppgifter och länk till föreläsning imorron m.m. :)
Lite pinsamt när det blir så där!
 
Annars har ju barnen påsklov nu, härligt :)
 
Nu ska jag göra lite hemuppgifter då, sen söka lite fler jobb.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: