2022-06-03
 11:19:00

Fredag...

© Soffiloffis 
 
 
Gaah vilken morgon!
Jag hade bokat tid för flera veckor sen för o lämna blodprov här i Grängesberg, men när jag kom dit imorse var det låst o släckt så tillslut åkte jag hem. 
 
Strax efter att jag kom hem ringde en sköterska och frågade var jag var och jag fick förklara läget. Då visade det sig att det hade blivit ett missförstånd mellan mig och tidsbokaren och att jag hade bokat tid i Ludvika o inte i Grängesberg. Jag tänkte det när jag höll på o boka tiden, för tidigare har det bara varit öppet här i Gränges på tisdagar, men jag tänkte att dom kanske hade ändrat det eftersom det var fullbokat i tisdags och jag fick en tid på en fredag. Men så var det alltså inte, dom har fortfarande bara öppet på tisdagar.
 
Jag o sköterskan bestämde att jag skulle åka på drop-in i Ludvika istället så jag åkte in. Blev hänvisad till väntrum 1 av receptionisten (som antagligen såg tidsbokningen i datorn och inte hörde att jag sa att jag skulle till drop-in) så jag satt där och väntade en bra stund, jag trodde dom hade utökat väntrummet eller något xD Sen kom sköterskan som hade ringt mig och berättade att drop-in låg vid väntrum 3 så jag fick gå dit istället. Väl där gick det ganska snabbt iaf :)
Alltså herregud, hur mycket missförstånd kan det bli på en dag?! Skönt o ha det gjort nu iaf :D
 
Nu är jag hemma igen.
Barnen är lite förkylda så dom fick vara hemma alla tre både igår och idag.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: