2022-06-04
 21:31:00

Lördag kväll :)

 Vår lilla Rocky <3
© Soffiloffis
 
 
 
Tidigare idag följde flickorna med Saga till Folkets park, men jag tror dom hade stängt när dom kom dit för jag såg på Facebook efter att dom hade gått att det stängde kl 15 och dom gick dit närmare 16. Lite synd. Men sen kom tjejerna hem igen och så följde Isabelle med Saga, hennes bror och hans kompisar o hängde med dom. Julia mådde inte så bra så hon stannade hemma då.
Isabelle kom hem några timmar senare o var helt slut :)
 
Vi har köpt nya borstar till Rocky och jäklar vad han gillar dom. Han sträcker ut sig helt o hållet när man borstar honom o trampar med tassarna och kurrar <3 Så söt!
Jag satt nyss o borstade honom i typ en halvtimme men jag fick kramp i armarna till slut så jag var tvungen o sluta :D
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, Daniel sitter o spelar PubG med Lager just nu och barnen är på sina rum. Funderar på om jag kanske ska spela lite Fortnite innan säsongen är slut, jag blev level 100 där häromdagen iaf :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: