2022-06-04
 14:39:00

Lördag :)

Gammal bild från tivolit när marknaden låg på Västra...
© Soffiloffis 
 
 
Idag verkar det hända mycket grejer nere på byn. 
Dom har marknadsstånd vid Coop och längs Ludvikavägen och sen firar Folkets Park 100 år så det är en massa barnaktiviteter där under dagen och sen på kvällen spelar Lili o Sussie mfl :)
Kul! :)
 
Nu på morgonen hade jag fått mail från arbetsförmedlingen om nån inspirationsträff på Mvusab där man kunde erbjudas utbildning och jobb...
Visst, det är ju jättebra om man är INTRESSERAD av det...
Men jag undrar när dom ska fatta att jag inte vill arbeta som svetsare eller plåtslagare? Jag har sagt det åt dom hur många gånger som helst nu... Blir fan galen snart!
 
Och NU, när jag redan har bestämt mig för "vad jag vill bli när jag blir stor" så kommer dom med erbjudanden om utbildningar som jag inte har något intresse av över huvud taget. Men innan dess har det varit knäpptyst! 
Åh jag hoppas jag kommer in på utbildningen jag vill gå, dels för att jag så klart vill gå den men även för o slippa allt som har med AF o göra!!
 
Ah, få se om jag ska gå ut o cykla lite. Det ska tydligen inte bli regn förrän inatt så :)
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: