2022-06-09
 11:28:00

Skolavslutning :)

 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis
 
 
 
Idag har det varit skolavslutning hela förmiddagen :)
Flickorna tog tåget in till skolan imorse för dom missade bussen. Så när dom gick till tågstationen gick jag, Daniel och Pontus till Parkskolan. Det var fullt med föräldrar o barn där. Pontus stack iväg till sin klass direkt så jag och Daniel gick ner till Parken för o hitta någon bra plats, sen kom Ylva och Thomas dit också :)  Efter ett tag kom alla barnen intågandes och sen fick varje klass sjunga sin sång.
 
När det var slut gick Daniel hem o hämtade bilen och jag gick o mötte upp Pontus, sen åkte vi till Ludvika för o hämta flickorna. Dom hade redan kommit ut när vi kom fram så då åkte vi till apoteket och hämtade medicin o sen hem till mamma och vattnade blommor o tog in post.
 
Nu är vi hemma igen.
För en stund sen gick vi ut så jag fick ta kort på barnen, det var fullt upp hela förmiddan så jag hann inte riktigt ta några bilder då. 
 
Hörs sen
Kram
 


Camilla
PUBLICERAT: 2022-06-14, 00:06:51

Va fina dom är ☺️
Hoppas på en skönt sommarlov 😊



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: