2022-06-05
 19:08:00

Söndag...

 
© Soffiloffis
 
 
 
Idag kom en ny säsong av Fortnite, så jag testade det lite :)
Det verkar vara en kul säsong, man kan tydligen få Harrison Ford eller vad han heter...
 
Sen på eftermiddan/kvällen gick jag o tjejerna ut o cyklade lite, det blev en vända runt västra o tillbaka. Det var lite bökigt där vid gamla marknadsområdet för dom hade spärrat av vägen med två långa jordhögar så det blev lite klättring också :D
Men den här gången hade jag mobilen i en väska så jag glömde o ta kort, får göra det en annan gång. Nu är vi helt slut alla tre, jag skulle kunna somna!
 
Snart ska vi väl göra nåt o äta också, undrar vad man ska hitta på idag då?
Vi får se...
 
Skönt med långhelg i vilket fall som helst :)
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: