2022-06-12
 17:28:49

Söndagstur :)

Isabelle cyklar... (svårt o cykla o ta kort samtidigt xD)
© Soffiloffis
 
 
Idag på eftermiddan gick jag o tjejerna ut och cyklade lite :)
Den här gången åkte vi till Björkås och jag trodde typ att jag skulle avlida några gånger! 
Nu är vi hemma igen iaf och jag är helt slut, precis som sist... Jag behöver bättre kondis!!
 
Annars är ju helgen snart slut och den har gått lika fort som alltid.
Vi har mest tagit det lugnt, jag har kollat på nån serie o spelat lite Fortnite emellanåt. Fotade lite häromdagen också...
 
Imorron har jag föreläsning på förmiddagen. Den här gången fick jag inte med några övningsuppgifter så jag fick skriva till min coach och fråga om jag kan få dom... Hoppas jag får dom imorron då :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: