2022-06-14
 20:39:00

Telefonskräck :/

 
 
Usch min jobbcoach har tjatat i flera veckor om att hon vill ha referenser men jag har skjutit fram det eftersom jag avskyr att prata i telefon, jag är kass på det, jag lyckas på något konstigt sätt göra bort mig varje gång... särskilt när det är jag som ringer upp, jag får typ panik :/
 
Ah, hur som helst så ringde jag min förra chef och det var helt okej att jag använde honom som referens. Sen tänkte jag avsluta samtalet och då sa han "Vänta, vänta" och frågade om jag var klar med utbildningen så då berättade jag hur det ligger till och skulle avsluta igen. Men jag blev så sjukt stressad så jag sa bara "Ha det så bra, hejdå".
Sen när jag hade lagt på kom jag på att han sa nånting, han kanske försökte fråga nånting mer men jag var så nervös så jag bara la på. Så himla pinsamt!
 
Jag måste försöka öva bort det där på nåt sätt xD  Men hur sjutton gör man det?!
 
Ah, hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: