2022-06-02
 20:45:41

Torsdag...

 
Cykeltur
© Soffiloffis 
 
 
 
Nu har jag varit in till stan o träffat jobbcoachen. Det gick bra även fast jag inte var klar med ena uppgiften, jag får fortsätta med den fram till nästa möte istället. Skönt att det löste sej!
 
Sen när jag kom hem la jag mej o vilade en stund, sov lite dåligt inatt så... Då drömde jag att jag och några fler var på ett jättegammalt skepp med Johnny Depp/Captain Sparrow haha. Han sprang runt på båten o hissade segel o höll på :P  Efter ett tag sjönk skeppet men sen var vi helt plötsligt på ett annat likadant skepp som stod i hamnen och satt o pratade. Konstig dröm! 
Bra att han vann tvisten mot Amber Heard, hon verkar ju ljuga rätt skapligt...
 
Nu sitter jag o dricker kaffe o skriver lite med mamma som är ute o reser med husbilen :)
Var ute o cyklade nyss, det var riktigt skönt ute även fast regnet hänger i luften...
 
Nu är det exakt en vecka kvar tills barnen får sommarlov, härligt för dom!
Ah hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: