2022-05-07
 20:22:00

Lördag...

© Soffiloffis
 
 
Usch den här dagen har inte alls varit så himla kul. 
Jag somnade efter fyra och hade ställt larm på kl 6 och 6.30 men hörde inget av dom. Daniel vaknade till vid kvart över 7 och väckte mig som tur var, så då gick jag upp och fick stressa röven av mig. Jag skulle vara på plats i aulan klockan 8 så det var ganska bråttom...
 
Jag kom iallafall dit i tid och skrev högskoleprovet men jag höll fan på att somna emellanåt, jag var såå himla trött! 
Tillslut var det äntligen gjort iaf så då åkte jag ner till mamma och Hans o hälsade på. Jag fick lite kaffe o tårta, så gott!  Och en jättefin blombukett :)
Provresultatet kommer om ca 6 veckor! Det blir en lång väntan... Bara o hålla tummarna nu då att jag höjde resultatet lite...
 
Sen åkte jag till Coop och köpte en tårta, men när jag skulle åka därifrån startade inte bilen!! Först trodde jag att nån hade slangat den för bensinmätaren gick inte upp alls, det såg ut som den var helt tom på bensin. Men sen när jag satt o pratade med Daniel vred jag nyckeln lite och då åkte mätaren upp en bit iallafall, men bilen startade inte ändå. Så han fixade skjuts av Thomas och kom in till stan och hjälpte mig. 
Det verkar som bensinpumpen håller på o går igen, vi bytte den för några år sen så det känns ju sådär.
Varje år när det börjar bli sommar är det nåt nytt som går sönder på bilen, så tråkigt! =/
 
Vi kom hem iallafall och var nyss nere i tvättstugan.
Men nu ska jag bara slappa lite innan det blir dags o sova :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: