2022-05-09
 14:53:00

Måndag...

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag haft föreläsning på förmiddagen. Det handlade om utbildningar som lätt ger jobb den här gången, och det verkar som jag har valt rätt utbildningar o söka iaf :)
Sen efter det skickade jag koden man får i slutet av varje föreläsning till min coach och hemuppgifterna också. Skönt o ha det gjort :)
 
Igår packade Daniel o Pontus in lite kartonger i bilen och skulle åka med det till återvinningen, men när dom skulle åka iväg sen så startade inte bilen =/
Han försökte på alla sätt att få igång den men det gick inte, så han tog sig inte till jobbet imorse. Nu är han ute och försöker fixa den.
 
Ah jag ska dra iväg till affären nu
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: