2022-11-28
 19:28:19

Måndag

Känner mig vissen...
© Soffiloffis
 
 
 
Igår eftermiddag började Daniel känna sig hängig och febrig som sjutton, så han knaprade alvedon och vilade större delen av dagen. Jag försökte dricka c-vitaminbrus och hoppas på att inte jag också skulle bli sjuk.
 
Men idag när jag och min gruppkompis satt och jobbade med java-uppgiften så kände jag mig helt vimsig, så till slut tog jag tempen som visade 38,2. Vilade lite efter det o då steg den till 38,9... Tog en treo så nu börjar den gå ner igen iaf...
Men alltså usch, jag kan inte bli sjuk denna vecka! Vi har massor att jobba ifatt och på fredag har vi en dugga som jag behöver plugga mer till, iofs online om inte något ändras där, men ändå!
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: