2022-11-09
 22:24:08

Onsdag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag hade vi laborations-lektion i Java i Borlänge och jag o min gruppkompis löste uppgiften tillslut, det känns skönt för då kan vi fokusera på resten av webbdesignuppgifterna den här veckan, jag har inte riktigt hunnit med allt som ska göras där än så... :)
 
På vägen hem från Borlänge hämtade jag tjejerna i skolan och sen gick vi in på Elgiganten en sväng innan vi fortsatte hemåt. Jag kontaktade min andra grupp när jag kom hem eftersom vi skulle lämna in frågor idag ifall vi hade några, men ingen verkade ha några så vi struntade i det.
 
Nu på kvällen har jag spelat lite wow. Men nu börjar jag bli trött så jag ska nog snart lägga mej.
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: