2022-11-17
 12:42:54

Torsdag...

Bild så ni ser vad jag menar... ovanför dom där små rutorna ska rubriken vara :'D
 
 
 
I skolan håller vi ju på med responsiv webbdesign och ska försöka få vår webbsida att se ut precis som lärarens. Det är tre delar: float, flexbox och css-grid och jag håller på med float-delen just nu. Men jag håller på att bli galen, allt hoppar runt som det vill oavsett vad jag gör, och sen helt plötsligt hoppade de andra delarna (flexbox och css-grid) upp till floatdelen och rubriken till flexbox försvann!! Så då tog jag bort allt i float-css och började om från början, allt hoppade tillbaks där det skulle vara, pjuh :D  Men flexbox-rubriken är fortfarande spårlöst försvunnen. Vad sjutton har jag gjort?! OMG...
 
Jag tog upp det med min grupp nu iaf så vi ska kika på det nån dag. Men alltså, den här kursen verkar vara tusen gånger svårare än vad jag nånsin hade kunnat föreställt mig! 
Jag har ju hållt på med webbdesign förut, men i och för sig aldrig med detta, men jag trodde att det skulle gå ganska smidigt, haha. Där bet jag mej själv i röven antar jag!
Java känns ju mer lättförståeligt än det här!
 
Aja, nu har jag strax lektion.
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: