2023-05-27
 18:28:00

Lördag

© Soffiloffis
 
 
Idag åkte jag och flickorna till Borlänge och shoppade lite :)
Kul o åka iväg bara vi tre för en gångs skull! Daniel har ju jour denna helg så han kunde inte följa med och Pontus ville inte så dom blev hemma. Men jag tror vi sprang in i varenda klädbutik på kupolen och tillslut hittade flickorna en varsin skolavslutningsklänning, varsitt par byxor och tröja. 
Jag hittade en kjol som fick följa med hem :)
 
Precis när vi skulle åka hem tappade jag min mobil rätt ner i asfalten så glaset fick värsta sprickan :'(
Så drygt =/
 
Men nu är vi hemma igen och åt för ett tag sen.
Jag tror tjejerna ligger o vilar lite och Pontus sitter o spelar.
 
Ah, hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: