2023-05-29
 12:35:47

Måndag

© Soffiloffis
 
 
Idag vid 6.30-tiden åkte jag till Borlänge och klockan 8 började vi med opponerings-seminariet. Det kändes som det gick bra men jag vet inte. Ingen av våra grupper vet hur det gick, för vi fick inget att revidera av mentorn så jag antar att det gick bra? Vi stannade utanför klassrummen efteråt och diskuterade och allihop kände oss typ som levande frågetecken haha
Men ah det visar sig väl...
 
Nu är jag hemma iaf. Jag tänkte vila när jag kom hem eftersom jag sov rätt dåligt inatt, men jag struntade i det o gjorde lite kaffe istället. Daniel ska snart till jobbet så jag vill hinna träffa honom lite innan han går.
 
Barnen är i skolan och jag ska snart hoppa in i grupparbete. Vi har en labb att skicka in snart i forskningsmetodiken så vi måste försöka bli klara med den.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: