2009-09-21
 23:47:18

Första dagen...

Idag var ju första dagen i Brunnsvik...
Det fanns ju inte så mycket o göra där precis, ja söka jobb så klart, men för utom det...
Jag o Bea pratade väl lite grann iaf och sen dom sista timmarna hade vi "lektion" där vi pratade om kyrkovalet m.m. Jag tror dom flesta höll på o somna då haha :)

Tänkte färga håret när jag kom hem, men det blev aldrig av :/
Får göra det en annan dag, för det har vuxit ut ganska mycket nu så det skulle behövas...

Imorron har vi friskvård och får sovmorron så vi börjar inte förrän klockan 10 då, härligt :)
Men innan jag börjar ska jag köra barnen till dagis och så ska Daniel till arbetsförmedlingen o träffa sin handläggare också..


(En liten del av Ludvika, taget från Piren)


© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: