2009-09-23
 15:58:48

Bjuden...

Igår körde jag barnen till dagis och så skjutsade jag in Daniel till arbetsförmedlingen också...
Sen blev det stress till sporthallen där jag skulle träffa handledaren och anmäla närvaro klockan 10.
Jag kom fem minuter försent men handledaren skulle precis åka när han såg mej komma gående så jag hade väl lite tur där :P

Idag var jag till Brunnsvik igen, kom lite för sent imorse också eftersom vi lämnade barnen på dagis. Jag börjar ju 8.40 om dagarna och först fick vi inte ändra så vi kunde lämna dom tidigare utan måste lämna dom klockan 9 som det var sagt från början. Men idag på eftermiddan pratade vi med dom igen så nu får vi lämna och hämta barnen en timme tidigare istället :)
Skönt att det gick o fixa för jag håller ju på o stressar ihjäl mej på mornarna när jag ska till Brunnsvik!

På lunchen körde jag hem Bea för hon hade lite saker hon skulle göra idag. Och då bjöd hon mej på Sibylla-mat, jättesnällt :)
Sen när jag kom tillbaks till Brunnsvik så fick vi veta att "läraren" vi skulle ha på eftermiddan var på semester så då var det bara o åka hem då :)

Imorron är det friskvård igen så då börjar jag inte förrän klockan 10 :)
Då ska jag nog ut o gå tror jag.. tänkte först simma i sporthallen men jag ändrade mej.. tror jag gör det nästa vecka istället.

Men nu ska jag ner o titta till maskinerna i tvättstugan...


(Gammal bild från 2005)

© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2009-09-23, 19:22:30 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

får ni bara sitta å söka jobb hela dagarn? Sökt här i Bärge på S å affärerna? Mackarna? Hoppas på napp snart så du får arbeta ist för att vara där. Roligare!


Lotta
PUBLICERAT: 2009-09-24, 10:53:15 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Hej hej! :) Liite sent svar men här kommer det :)Idag så ska jag till sabina och hälsa på en sväng och sedan imån så ska jag följa med henne till frisören :) Ska bli skoj! Annars så blir det väl lite marknad & så till helgen :) Händer för dig då? kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: