2012-04-29
 19:57:06

Söndag...



Idag var sista jobbdagen för Daniel för den här gången... dom blev klara rätt tidigt så han var hemma här redan vid 14-tiden :)  Då åt vi lite och sen spelade flickorna tv-spel i en stund.

Imorron är det sista april så då kanske vi går iväg till någon brasa :)
Jag tror flickorna skulle uppskatta det iaf!

Barnen är nyss lagda nu så jag tänkte spela en stund :) Det är ju Childrens Week på WoW nu så man kan få lite achievements och pets o sånt :) skoj skoj!

Min Rouge Marängfluff :)

© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2012-04-30, 07:50:31 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Klart ni måste gå å se en brasa.

Ä ju i parken, nära å bra å servering ska det va å

Nä jag va liten va vi alltid på majbrasa på Björkås.

Sen minns jag majbrasan vid Cassels när det på natten brann ner..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: