2012-02-09
 20:57:06

Yr...



Jag tog ett varmt bad efter att vi hade kommit hem från skridskoåkningen... jag höll ju på o frysa ihjäl hehe
Men sen när jag hade badat klart o reste mig upp blev jag jätteyr o det kändes som att jag skulle svimma. Så då var det bara o duscha av mej snabbt o kliva upp. Sen var jag alldeles yr o illamående ända tills jag kom ut därifrån o kunde sätta mej ner. Jag vet inte om jag reste mej för fort kanske? Riktigt otäckt var det iaf!

Kväll är det nu iaf o alla våra tre små hjärtegull sover :)
Jag har spelat lite och nu sitter jag mest bara o lyssnar på musik...

Imorron ska vi sortera ur flickornas leksaker o bära ner sånt dom inte leker med i källaren. Vi skulle egentligen ha gjort det igår men det är så mycket annat som kommer emellan hela tiden!

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: