2013-10-14
 11:18:00

Måndag förmiddag :)

 
 
Imorse var jag o Thomas på biblioteket i Ludvika och pratade om broschyren vi ska göra åt dem. Jag fotograferade och Thomas pratade med dem om designen, formatet och lite sånt.
På måndag ska vi dit igen och prata mer med dem och då får även mitt stativ o min blixt följa med.
 
Imorron ska några av oss upp till Gruvkontoret och fotografera vyn över stjärningen. Det blir kul :)
Och efteråt kanske vi går upp en sväng till Disponentparken för o fota liter mer höstbilder!
 
Sen på torsdag ska jag, Helge o Thomas åka till Borlänge på utställningen som RockFotoEmma har :)
Och uppe på det håller vi på med den där fotoboken, förhoppningsvis blir den klar i mitten/slutet av november...
Det är mycket på G nu...
 
 
Ett av konstverken jag fotograferade idag
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: