2014-05-01
 23:34:00

1 maj!

 
 
I eftermiddags åkte vi ut en sväng med bilen :)
Jag fotade lite när vi ändå var ute o gled runt...
Barnen fick Batmanglasögon som Daniel testade :P
Pontus somnade direkt när vi kom hem... flickorna somnade för ett litet tag sen.
 
Jag har nyss kollat på dom två sista avsnitten av Top Model Sverige. Och helt fel person vann =/
Men men, jag tror nog det kommer gå superbra för tvåan också för hon verkar vara en jätteduktig modell!
 
 
 
Bäst o passa på o fota medan det finns kvar... undrar vad dom kommer byta namn till?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis
 


mams
PUBLICERAT: 2014-05-02, 09:11:54

Var det inte nåt liknande Jonas i Top model hade på sig igår,håller helt med dig om att det var fel tjej som vann,men Jonas var så förtjust i Feben.

Svar: Jo det var det nog :P Ja han har ju gillat henne mest sen dag 1 så man kunde ju nästan räkna ut att hon skulle vinna... men hon kändes alldeles för skrytig och falsk... så jag gillade Ellinor mycket bättre :)
Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-05-02, 19:55:32

Ja jag tycker precis likadant så det var synd att inte Elinor vann.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: