2014-05-05
 12:26:35

Måndagsstrul...

 
 
Imorse när jag kom hem efter att ha lämnat barnen så ringde Daniel upp mej och sa att skolan hade ringt honom o berättat att det inte var nån skola idag! Så då fick jag ringa till kommunen och försöka få tag på nån inom barnomsorgen så jag kunde säga till om att vi behövde fritidsplats igen. Det skulle jag ha gjort idag i vilket fall som helst men nu blev det ju lite bråttom. Jag fick iaf tag på nån tillslut så det löste sej :)
 
Nu är jag på jobbet sedan några timmar tebax och vi har haft möte, fika och storstädning av lokalerna... Sen gick jag och Maritha ut och fotade lite analogt, för imorron börjar ju vår mörkrumsutbildning.
Tyvärr lossnade min film inuti kameran när vi skulle dra tillbaks den så vi ska skicka in filmen till Crimson på negativframkallning... så det tar nog några dagar innan jag kan framkalla bilderna. Men hellre det än att alla bilder bara försvinner :)
 
Jag hämtade en annan kamera hemma alldeles nyss så jag kan fota slut på den andra rullen, hoppas det går bättre :)
 
Ah nu är det snart fika på G iaf :)
Hörs sen
Kram
 
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: